Posts

random

ahaha~ tu je yg sy nk tulis XD

Nitya Sumanggali

teater tarian tnpa sepatah dialog.. it's about devadasi , a girl(kalyana?!?) yg dikahwinkan dgn Tuhan Hindu,tinggal kat temple but kne 'serve' the temple's patron. n 1 day, fell in love with a man  (very nice looking, no offense to u, syg)  which is a big NO which in the end, she became batu (x phm part ni) x kesah r.. yg penting -> music yg agak berbeza bharanatyam mashed up with contemporary music, menyebabkn kaki sy x duduk senyap coz ayik tapping ikut rentak music.. oh ye, mulut pun sama asyik bg komen, zahin pun 2 x 5 je dgn sy ( haha, sori zahin) to syg, sori sy asyik beri komen je, x tenang awak nk tgk teater tu kan? sori ye~  to zahin, trauma aku dibuat kau, tahu!!

bye

oh ye, nak inform awak bahawasanya awak dah x wujud dalam kamus hidup saya. k,thanx,bye dan ini bukan untuk awk, syg.

kawan~

sebelum ni, sy rindukan awak tp  takut nk call awak.. (yelah, awk keje) sekarang ni, sy x rindukan awk dh coz sy dpt call awak!!  =D laen kali, sy kacau awak lagi ye =D

terasa~

saya terasa dengan awak! mungkin silap saya,  maaf~ k, thanx,bye~

ayah

dulu masa sekolah, cikgu selalu tanya,  siapa paling rapat dengan ayah?  selalunya, sy sorang je yg angkat.. not kidding, memang sy sorg je yg angkt tgn mse tu. n yeah, sy memang manja dengan ayh sy.   ayah, bagi sy paling garang dlm rumah ( beside me n ibu n k.sue) diakui oleh para pelajar ayah, dimana soalan yg keluar dr mulut mereka : ayah garang x kt rumah? jwpn: x (tipu je nie) anak murid ayah: ye? sebab ayah sgt garang kt sekolah but then, u r da most sporting one in da house minx r pape, mesti boleh punye ( tp dgn sebab yg munasabah jelah) sori ibu, ayh menang tnpa bertanding.. a great chef seriusly,  bile ayh masak, ayah cmpak je sume yg die rse nk cmpak dlm kuali  tp hasilnya.. memang AWESOME (melon, 2010)  malangnya, anak dia x mewarisi kepakaran cmpak-mencampak ini.. sgt mementingkan studi dlm hidup anak - anaknya oleh kerana anaknya ini pemalas (dulu ye), result exam pernah jatuh teruk dimana akhirnya anaknya juga yg merana coz kne...

berpindah~

alhamdulillah, proses perpindahan dr sentosa ----> aman berjln lncr.. 1st masuk, agak terkesima r jgk.. usah ditanya mengapa cukuplah tuan bilik yg bru n lama je yg tahu yg pasti, ade jgk modal nk mengusik tuan lme bilik aman ni.. hahahahaha~ 

cannot be help~

Di langit ada cinta "Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya dan Allah takkan bagi.  Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah Maha Tahu jodoh kita siapa."  Rajiyyah  tp kalau dh terberitahu, macam mane?!?

dompetkuuu(T^T)

today, sy n my sis g kl. tujuan utama nk shopping bj baru, selndang @ tudung baru. pndek kate , benda2 barulah lgpun dh lme kami x keluar sme2. nk jgk bwk adik ambik angin kt kl ni.. of courselh hepi kuar brdua, buat sister bonding =) then, met Qis n Qd!! brtambh thp seronok, yelah, dh 1 yr x nmpk dieorg!! after that, bru start shopping, dptlah bj for both of us, ayah n ibu =D oh yeah, sempat beli teddy bear yg besar sehinggakan everytime jln... org pndg sy n akn berkata (spontan ye) mak aih, x cukup besar ke... haha~ =D muke bangga je bwk teddy besar ke jln masji india.. tp jln ini dh mencoret sejarah hitam (at least for sylah).. my dompet ilang dicopet oleh penyeluk saku!!! dh r bru kuar duit rm 100++ ingtkn bolehlah belikan bj untuk adik2 yg len plak. tp sedar pun lmbt, so.. memang boleh anggap x kn jumpe dompet tu lglah..  for now.. sy adelah pendatang asing hinggalah sy membuat ic baru.... dhlh ilang dompet, kne ma...

walid~

dearest walid, thanx coz belanja along tgk movie. next time, kita g lg,k? tp kite ajak our whole family pegi..  bru seronok =D   by the way:  sori coz walid terpaksa berjalan kaki  in front IPTI n then berdiri dlm bus... along seriously lupe no taxi tu..  but hal bus tu, memang x phm apasal cume 1 bus je...

Special post for you~

to: athie, happy birthdayyyyyy~ sorry x dpt jumpe kt srwk.. syg athie much...

buat ayah~

kakak n adik sue, nk wish SELAMAT HARI LAHIR yg ke 46!! WE LOVE YOU **** MUCH sori, kiteorg SLALU: menyusahkan ayah buat ayh marah buat ayh risau menjerit dlm rumah ( kami buat demi kebaikan adik2 ) papepun, walau ayh selalu marah kami..kami tahu ayh SAYANG KAMI.. ayah is the most AWESOMENESS dad dlm hidup kami TERIMA KASIH AYAH!!!!

kembali semula

alhamdulillah, despite tket yg terslh beli, dpt juga sy kembali ke semenanjung.. terima kasih ibu n ayh! (sponsor utama duit tket trbaru) flight mlm 7.50 pm n smpai 9.45 pm.. sgt cantik pemandangan waktu mlm... not kidding.. next time, nk naek flight lg.. BUT i'll make sure tket x slh beli lg.. sumpah rugi!! n destinasi mestilah lg jauh dr sekarang.. n also, ditemani org tersyg =D

Sarawak~

currently in srwk.. staying with k.rina's family.. sgt fun!!! seriously not kidding.. td bru lepas mandi sungai!! n  terjun dr jambatan yg x prnah dibuat oleh sy!!! dan sgt menakutkan!! ptg ni nk g pantai!!! =D sesape yg bace, jgn jelesss!! hahaha~

rumah

alhamdulillah, smpai juga kt rumah.. bfore that, smpt juga menyinggah ke low yatt.. hehe, dptlah casing for my phone (^.^) n gnti adapter notebook yg dh rosak!! double alhamdulillah.. ahad ni,  nk melancong plak.. alone ye! hehe~  x prnah dibuat lg.. ibu mne prnah kasi kuar sorg2... last time,  nk g ts pun ibu suruh bwk teman @ fizi.. tp kali ni sy g sorg2 je.. y? coz kne naek 'belon'.. hehe~ memg best r..

KARAK

kalau anda PENAKUT mcm sy, sila bawa teman untuk anda peluk atau sorok muka.. coz seriously, citer ini sgt banyak adengan MENGEJUTKAN n  sy x ske adengan yg mengejutkan.... last 2 story menakutkan @ mengejutkan sblm ni, kesian kpd teman yg duduk di sblh sy  coz die terpaksa menjadi mangsa sy.. kalau sy takut, sy punya genggaman kuat tau!!! Awak,soriiii ye. Harap x lebam!  so, perkara yg sme brlaku today.. maaflah ye...  tulah, nk lg tgk citer seram, x pdn dgn penakut.. aiseh, sy bru perasan, sy tdo sorg2 mlm ni....... (T^T)

sy dh buat salah~

seriusly, i need to change  n  be more mature.. arghhhh~ siape boleh tlg matangkn diri sy?!? tpkn, sy ske jd bdk kecik...

mahu pulanggggg

rase mcm lmbt sgt nk cuti.. cepatlah!!! sy mahu :  lupakan homework (sudah pasti!!) berjumpa rakan super-duper rapat  learn drift from adik (Fizi) mkn angin (cr marka bru) study novels  memasak sesuka hati   ini baru suku dari perancangan.. so,  spe nk date dgn sy (ceh, mcm ade je) sila sms sy ye! kalau ade kosong, sy akn fit u in... haha~

pirates of carribean!!!

wee~~~ becoz of my class finished early  n..... esok class mule 10.30 am, makaaaa sy tlh membuat keputusan untuk tidur di Kondo Sri Emas... semasa menunggu, dlm kul 4 pm, dpt call from my cuzin, ehemmm,  abg zul untuk keluar with him.. die dh kawen ye, bahagia, anak 1 it's a date?? but since dh ade janji kul 5 pm, kire just dpt hang out dgn die 1 hour je.. unfortunately, that 1 hour dihbeskn dgn mencari Kondo Sri Emas.. sy x taulah kenapa x jumpe2 pdhl naek kereta..(=.=') perjlnan yg sepatutnya ambik mse x smpai 5 minit jd 45 minit.. pergh~ kul 5 ++, hehe~ date with ma bro (^.^) g leisure mall n tgk wyg Pirates of Carribean!! Yeah, ilang rse terkilan!!!! cite nie memg best!! weee~ spmai kondo kul 10.05 pm.. then g berenang~ best sgt tp MEMANG SEJUK!!! haha~  To:  Abg Zul = Kite date next time,k?!?  Abg tobat = Thanx coz teman n hntr adik smpai kondo..      Sori ...

wayang 2~

today = marathon wayang.. dua je pun.. tp cukuplah~ pergi dr pagi smpai ptg.. smbung plak g karaoke, tau dek ayah... memang kne marah~ tp x pelah, at least dh x de exam... haha~ thanx : iqi, syg, athie, munir n cael coz tman g tgk wyg.. it's been a very nice day although citer x semenggah(bg sylah) bak kata iqi jugak,  nie la first time aku g tgk wayang tgk cite ntah pemende ntah....MOMOK nk kte seram klakar pon ade...KONGSI plak ending dye mmg x best langsung...wt penat bdn je..sebaik la pegi ngan geng..kalau sorang2 mmg jd gila akudibuatnye..thanks to anis, ezad, athie, munir n ca'el. next week, kuar lg?