terima kasih~

aku tau aku rebellious, 
aku tau aku x sebaik adik aku,
dan aku tau now aku duduk kl, 
juz dgr word kau:
"mentang-mentanglah sekarang duduk KL"
itu x bermaksud aku x SAYANG adik aku smpai aku x nk balik kg,
tolong majlis die.
x bermaksud aku x sakit hati dgr komen kau,
x bermaksud aku x terasa hati kerana komen kau
smpaikn aku menangis smpai tertido kerana komen budiman anda itu.
kalau boleh,
dh lama aku tingglkn tmpt ni,
dh lama aku balik,
tolong majlis adik aku,
kalau x, masakan aku sanggup korbankan 4 jam aku tu untuk balik ke rumah,
hantar barang yang adik aku pesan,
die nak bg pd ustaz die b4 die fly,
sedangkan sebelum ni, die kata 
"x pelah,kakak... x pyh pos."

AKU SPENT MY FREAKING 2 HOUR BALIK RUMAH KOSONG (coz family x de kt rumah pun)  
AND MY OTHER FREAKING 2 HOUR BALIK KL SEMULA, 
DALAM HUJAN 
BECOZ OF HER. 

oh thanx , atas komen anda.
memg air mata aku murah kerana kamu~ 

p/s: sila abaikan penggunaan kata ganti diri "aku". perasaan sedih masih menebal dlm diri ini kerana org yg mengungkapkan kata - kata itu merupakan org yg sy syg....


Comments

Popular posts from this blog

jatuh moto

mercun~