salah faham

sy melaporkan,
telah terjadi 1 salah faham antara sy n adik saya;
hal ini demikian kerana die telah mem'private'kn blog,
n pabila sy request untuk read,
dia menolak..
serta-merta sy terasa bahawa die marah dgn sy..
sy tertido dgn perasaan x tenang langsung~
setelah puas mengadu n menanges
pd pukul: 6.13 pm - 6.55 pm,
kpd kwn sy d t'ganu,
brulah sy tenang sket..
kemudian,adik sy telah menegur sy di facebook,
terungkailah segala cerita~
d bwh adelah butir perbualan kami:

adik -> sy
aq tak mrah ko. SUMPAH! =.="
aku tau...aku just risau je..puas dh nanges..sume keluar dh,
esok,aku akn ceria seperti biasa (^.^)
choi! perlu ke ko crying so badly because bnde yang bukan untok ko?

haha~my bad..aku cpt nanges
 awatnye??

oh. si makwe ko ni slah faham. aq marah kat org len, die ingat aq marah die. hbes sampai nanges2.
ish3~

 adik:nk buat mcm mne,kau tulis cmtu,then private x kasi aku bce..mestilah aku ingt kau marah aku~
syg: ambik pengajarn ye! 
aish......=.='


 haha~dun worilah,aku dh ok!

nseb bek bukan jenis pendam.

 nolah..aku mesti nanges punya kalau aku sedih or trase yg amatlah..kalau x pun,mengamuk dlm bilik..
 hahaha~
wt lwak la k0wg neh =p

yeah. baling barang baling barang
syg: hello,sy amt mementingkn perasaan org tau!
gado2
hahaha
adik:it's not gaduh,k?i'm just stating a fact

 ‎:P saya tak msuk cmpur urusan rumah tgge orggg. ngeee~~ :D

 hahahah~0k sYg =)

adik: rumah tangga ke?
          syg: kite berumah tangga ke?

hahah

no kumen

rumah p0wn xde,nk tnGga cmne?
hahaha

 adik: itu die jwpn dr my syg..mantap..hahaha
syg: thanx kerana menjawab soalan sy.haha~   

oh ye,yg kaler ijau tu my syg punye komen~
kelakar kan?
but itulah sy, cepat risau..haha~

Comments

Popular posts from this blog

jatuh moto

mercun~