Erin

to my dearest ERIN,

Selamat Hari Lahir!!! 
dh 20 tahun dh,
so, sila abaikan fakta aku tua 2 bln 10 hari dr kau,
kite sme2 dh tua. 
sempena hari lahir kau ni,
nk wish,

semoga pnjg umur, 
murah rezeki, 
dpt jodoh yg baik, 
gembira selalu 
lastly, 
langkah kau diiringi rahmat Allah selalu!!
doa aku sntiasa dgn kau,

 n 
aku nk ucap,
terima kasih bnyk2 
coz 
dh dgr aku merepek bkn2 mse kite kt sek dulu,
jd bahu tmpt aku menangis, mengadu n yg sewktu dgnnya,
dh jd penyokong aku bile aku msuk comp / games 
slalu bg semangat kt aku bila aku down..
jd tman aku buat bnde nakal XD

dan yg terakhir, 
terima kasih sgt2 coz dh jd kwn aku selama 15 tahun ni.. 
aku syg kau sgt2 =) 

p/s: ko still kne bwk bkl suami ko jumpe aku + iqa dl. biar kiteorg soal selidik dia dl n kasi cop approval kiteorg. bru ko leh kawen dgn die =P

Comments

Popular posts from this blog

jatuh moto

mercun~